HomeSuccessosACTUALITZACIÓ · El conductor d’un camió mor en un accident a l’AP-7...

ACTUALITZACIÓ · El conductor d’un camió mor en un accident a l’AP-7 a l’Aldea

El Servei Català de Trànsit informa que aquesta matinada s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 320 de l’AP-7 a l’Aldea (Baix Ebre). Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 05.23 h.

Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut un accident amb tres camions implicats. A conseqüència d’això, el conductor d’un dels vehicles ha mort. A més, un altre conductor ha resultat ferit greu i els efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques l’han traslladat a l’hospital Joan XXIII.

Arran del sinistre, s’han activat deu patrulles dels Mossos d’Esquadra, onze dotacions de Bombers de la Generalitat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Quant a l’afectació viària, s’ha tallat l’AP-7 a l’Aldea en tots dos sentits. Es fan desviaments per la sortida 308 de l’Ampolla en sentit sud i per la sortida 322 de l’Aldea en sentit nord.

Notícies relacionades:

Tallada l’AP-7 a l’Aldea en els dos sentits per un accident amb tres camions implicats que tardarà hores a resoldre’s

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies