HomeCulturaAnna Carreras connecta natura i art generatiu a La Façana de Lo...

Anna Carreras connecta natura i art generatiu a La Façana de Lo Pati

L’artista digital i programadora creativa Anna Carreras signa l’audiovisual que des d’avui i fins al 21 de gener es podrà veure a La Façana de Lo Pati. L’obra porta per títol Bancals, i és un dels seus treballs de nova producció inspirat en la natural i fruit de petites decisions individuals guiades per una intuïció compartida, moviments subtils, però coreogràficament sistematitzats.

L’obra d’Anna Carreras (Barcelona, 1979) s’emmarca dins de l’art generatiu utilitzant codi informàtic, algorismes i tecnologia interactiva com a llenguatge generador d’experiències artístiques. Enginyera de formació, Carreras combina la seva pràctica artística amb la docència, i ha participat en xerrades i workshops. Ha exhibit instal·lacions digitals en reconeguts museus, festivals i institucions nacionals i internacionals com la Biennal de Venècia, el Cosmocaixa, el Fòrum Barcelona 2004 o la Mobile Art Week. El seu treball ha estat reconegut amb premis internacionals com un Lleó d’Or de Cannes o un Google DevArt.

La proposta a La Façana de Lo Pati d’Amposta, forma part del cicle Miratges, comissariat per Irma Vilà i Òdena, i que durant tot el 2023 ha mostrat el treball de sis artistes digitals que a través de la creació i la manipulació d’imatges (reals, processades o sintètiques) han reflexionat al voltant de la representació del paisatge. Bancals és l’obra que tanca el cicle del 2023. La Façana de Lo Pati pren forma d’una gran pantalla de 6×3 metres situada a l’exterior de l’edifici de Lo Pati amb programació pròpia durant tot l’any.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies