Amposta acull a partir del divendres 8 de setembre i fins al diumenge 17, el circ Raluy Legacy després de dos anys d’absència, per presentar la que és la seua producció més sorprenent i arriscada fins avui.
Un fascinant show amb reconeguts artistes internacionals, una exclusiva i singular producció que desplega tot el seu art i el “savoir faire“ de la família Raluy amb un objectiu clar: viure, sentir i compartir este art que és el circ.
Louisa Raluy, codirectora del circ ha manifestat que “In Art we trust és un sorprenent show sense precedents que ens transporta a la més pura essència del circ, quan la sorpresa i l’emoció fascinaven al públic, deixant-se impressionar per l’espectacle. Amb aquesta producció hem volgut retre homenatge a l’art, amb el fet que vivim i confiem des de fa més de cent anys, les sis generacions de la família”.
Després del primer any de gira, In Art we trust ja ha seduït a més de 170.000 espectadors. “No és només un espectacle de circ, combina moltes tècniques on es troben diferents mons i disciplines. Ens hem deixat la pell i el cor en este nou espectacle on cada número és una obra d’art per si mateix. Hem reunit el millor team per oferir el millor circ” comenta Kerry Raluy, germana de la Louisa i codirectora del circ.
La nova producció compta amb ingredients d’excepció: Els Triplets, tres artistes que desafien el trapezi amb audàcia i humor. La màgia de Rodrigo Tolzen, que ens farà creure en l’impossible. Sian, una singular artista que amb gran elegància i destresa ens sorprèn amb una mostra de precisos malabars amb els peus. Tornarem a gaudir de Dimitri, que conduirà al públic a través de l’espectacle amb la seua peculiar manera. I com no, les noves aventures de Bigotis i Pietro. El duo Valencia ens presentarà un número de risc, la roda de la mort gira a una velocitat d’infart, moguda únicament pels dos artistes que l’equilibren i controlen en una demostració d’intrèpida acrobàcia. Estes són només algunes de les sorpreses que us esperen a In Art we trust.
Continuant amb la idea de facilitar l’accés a la cultura, la companya continua amb la iniciativa “Happy–Friday“ amb un 50% de descompte per famílies nombroses, monoparentals, persones amb discapacitat, carnet jove i jubilats a les funcions dels divendres.