HomeSuccessosEs restringeix el bany a la platja de l’Alguer de la Cala...

Es restringeix el bany a la platja de l’Alguer de la Cala durant unes hores per la presència d’una tintorera

Segons van publicar a la Cala RTV, la presència d’una tintorera aquest dimecres a la tarda a la platja de l’Alguer va fer que els socorristes hissessin la bandera roja i es prohibís el bany a la platja durant unes hores, a partir de quarts de quatre de la tarda. La situació va generar una certa inquietud i es va optar per tancar la platja fins a comprovar que no hi hagués perill pels banyistes.

La tintorera, coneguda també com a tauró blau, no són perillosos per als éssers humans sempre que no se sentin amenaçats. L’espècie fa uns 2,5 metres de longitud en els exemplars adults i prefereix viure en aigües obertes, encara que periòdicament és albirat en zones properes a la costa en mesos càlids, durant l’època de reproducció o buscant aliment. De fet, recentment s’ha vist al port de l’Ampolla i a diverses platges de Tarragona.

L’espècie de tauró no representava cap perill. No obstant això, l’Ajuntament va decidir mantenir el tancament de la platja per precaució senyalitzant-la amb bandera roja.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies