HomeComunicacióLa Plana Ràdio celebra els seus 30 anys amb una gran gala...

La Plana Ràdio celebra els seus 30 anys amb una gran gala d’inici de temporada

La Plana Ràdio celebra els seus 30 anys amb una gran gala el 20 de setembre a les 19 h a l’Smartcentre de Santa Bàrbara. L’acte comptarà amb música en directe, teatre, jota planera, twirling i artistes convidats com Lia Sampai, Adrià Pagès i Arturo Gaya, a més de la participació de col·laboradors de la ràdio.

La Plana Ràdio celebra enguany el seu 30è aniversari, al llarg de l’any està portant a terme diferents actes, el proper serà una gala molt especial que tindrà lloc el 20 de setembre a les 19 h a l’Smartcentre de Santa Bàrbara.

Una festa musical i emotiva oberta a tota la ciutadania, amb records, homenatges, humor i que servirà per donar la benvinguda a la nova temporada i compartir una tarde única amb col·laboradors, oients i amics de l’emissora.

L’acte comptarà amb entrevistes, actuacions musicals en directe, la participació d’entitats com el Grup Teatral Planer, el Club Twirling Santa Bàrbara o el grup Jota Planera en diferents propostes especials preparades per aquesta gala. També la participació d’alguns col·laboradors de la ràdio com Quim Tafalla, Clara Castell al clarinet i Josep Lluís Fernàndez “Lo Trobador”.

Els convidats d’honor de la gala seran Lia Sampai i Artur Gaya, que posaran la seva música i sensibilitat a una vetllada molt especial. L’acte estarà presidit per la Consellera Delegada de la Xarxa de Comunicació Local Núria de José, entitat de la qual en formem part i que per a una celebració tan especial ens recolzarà al costat d’altres autoritats del territori que hi participaran, oients i públic en general que vulgui gaudir d’una tarde festiva.

Durant la celebració també es podrà conèixer de primera mà els col·laboradors i programes que formen part de la nova temporada de La Plana Ràdio i es donarà a conèixer el cicle “Converses periodístiques” que s’encetarà al mes d’octubre amb periodistes locals i algun invitat especial del món de la comunicació del nostre país.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies