HomeInfraestructuresLes obres del 2+1 entre Móra la Nova i Tivissa començaran al...

Les obres del 2+1 entre Móra la Nova i Tivissa començaran al febrer

Les obres de construcció del nou carril a la C-12 entre Móra la Nova i Tivissa han patit un nou endarreriment i finalment no s’iniciaran fins, almenys, el mes vinent. Tot i que, en un principi, estava previst començar-les l’últim trimestre de 2025, posteriorment, este gener, el delegat del Govern a les Terres de l’Ebre, Joan Castor Gonell, ha assegurat que hi ha encara tràmits pendents “amb una propietat afectada”, i que l’inici de les obres s’endarrerirà unes setmanes.

La construcció del nou carril a la C-12 entre Móra la Nova i Tivissa -des del Mas de la Coixa fins al desviament de la C-44- és una de les obres incloses al Programa 2+1, que preveu eixamplar carreteres comarcals de dos carrils de circulació amb un tercer carril addicional que facilite els avançaments amb trams en els dos sentits.

La C-12 té diferents trams inclosos en el Programa 2+1. El primer que s’executarà és el tram de 3,3 quilòmetres entre Móra la Nova i Tivissa, que inclou també la construcció de dos noves rotondes. La durada prevista dels treballs és d’un any i el pressupost de la intervenció és de 8,6 milions d’euros. La construcció dels nous carrils té com a objectiu reduir els accidents i, en concret, els xocs frontals, que són els que més índexs de mortalitat suposen.

Està previst que en les pròximes setmanes també es traga a licitació l’obra per a construir el tercer carril en el tram entre Amposta i Vinallop. Este tram preveu vuit quilòmetres amb tercer carril i té un pressupost previst de 21 milions d’euros.

Carretera entre Móra d’Ebre i Benissanet

La Diputació de Tarragona ha iniciat les obres d’eixamplament del pont sobre el riu Sec, a la carretera T-324, entre Móra d’Ebre i Benissanet. Mentre es duen a terme les obres, s’ha activat un desviament provisional en la mateixa via. Està previst que els treballs duren fins al pròxim mes de juliol.

Andreu Prunera
Andreu Prunera
Periodista
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies