HomeCulturaLo Pati presenta una exposició amb treballs d’un total de 46 artistes

Lo Pati presenta una exposició amb treballs d’un total de 46 artistes

El Centre d’Art Lo Pati d’Amposta presenta “S/C” (Sense Comissariat), una exposició que reunix 46 artistes sota una premissa poc habitual: prescindir de la figura del comissari. La proposta, definida com una “exposició conversacional”, planteja un exercici de desjerarquització que busca mostrar el pols real de la creació contemporània a les Terres de l’Ebre sense filtres ni relats imposats.

En contraposició a la tendència institucional de construir discursos tancats, Lo Pati aposta per “una democràcia del format” en què totes les peces conviuen en igualtat de condicions. El resultat és una mostra heterogènia on pintura, instal·lació, vídeo, text i gest espontani dialoguen entre si, generant un espai obert i mutable. Aquí, el valor de les obres no ve determinat pel prestigi dels autors, sinó per les connexions que establixen.

Malgrat l’absència de comissariat, se plantegen temes com la descolonització, els relats mediterranis, les dissidències, la comunitat i els feminismes. Lluny de ser un marc restrictiu, esta temàtica actua com a reflex de les inquietuds compartides del territori.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies