La portaveu del grup municipal de Junts per Tortosa, Meritxell Roigé ha contestat les declaracions de l’alcalde, Jordi Jordan en relació a la Clínica Terres de l’Ebre, quan va dir que l’ajuntament de Tortosa hauria de demanar un préstec de 4 milions d’euros, per poder culminar la seva compra i evitar abonar quantiosos interessos.
Roigé ha volgut denunciar el que segon ella és “una nova mentida perquè dir que farà una modificació pressupostària no és cert, però dir que això ho haurà de pagar l’Ajuntament és rotundament fals”, es tracta d’un préstec que formalitzarà Tortosa Salut i que es pagarà, com fins ara, amb els recursos generats per la pròpia Clínica Terres de l’Ebre. “Tota la compra de la Clínica s’ha autofinançat, per tant, torno a demanar a l’alcalde que rectifiqui públicament les seues declaracions”.
En relació a aquest tema, Roigé ha explicat que espera tindre l’ocasió de debatre-ho públicament amb l’alcalde, quan aquest convoqui algun ple per a parlar-ne. “El que hauria de fer l’alcalde és actuar ja, per evitar els interessos de demora que es deriven des de l’1 de juliol. Jo vaig convocar un consell d’administració en caràcter d’urgència, a instàncies de l’alcalde, el dia 23 de juny, perquè es fes l’operació abans del dia 30 i des de llavors l’actual govern encara no ha fet res”, ha explicat Meritxell Roigé, qui ha lamentat que 18 dies després encara no se’n tingui notícia. “Si s’han de pagar interessos serà per negligència i per la incapacitat de gestió de l’actual govern”, ha denunciat la portaveu, tot convidant a recuperar l’acta del ple que fa 10 anys va aprovar la compra de la Clínica Terres de l’Ebre.