HomeComerçVols guanyar una cistella Caprabo de producte de proximitat DOP-IGP ?

Vols guanyar una cistella Caprabo de producte de proximitat DOP-IGP ?

L’edició digital del Setmanari L’EBRE obsequiarà a dos dels seus seguidors amb una cistella CAPRABO a qui encerti la pregunta que realitzem i seguixque les bases del sorteig.
 
A Caprabo volen que els productes de la cistella d’aquest mes d’octubre siguin com sempre de proximitat i de qualitat. Per això, han preparat una cistella de la mà de la Federació Catalana DOP-IGP amb una selecció de productes amb segell DOP i IGP, procedents de petits productors i cooperatives agràries de Catalunya, un sinònim de qualitat, varietat i riquesa al territori.
Són productes alimentaris autòctons, excepcionals, únics i oficialment reconeguts per la Unió Europea per la seva alta qualitat. Aquest reconeixement és fruit de l’estreta relació existent entre el producte, l’entorn geogràfic, el saber fer, i el compromís dels seus elaboradors. Valors tradicionals del comerç de proximitat
 
QUÈ CAL FER PER ENTRAR AL SORTEIG
  1. Segueix la pàgina del Facebook del Setmanari l’Ebre
  2. Respon correctament la pregunta que formulem
  3. Comparteix la publicació al teu mur personal

IMPORTANT

  • Fer-ho abans de les 23.00 hores del dia 27 d’octubre. El dilluns dia 28 d’octubre donarem el nom dels guanyadors/eres

PREGUNTA

  • Quin nom té el certamen que s’ha fet a Tortosa del 17 al 20 d’octubre que ha combinat arts vives, natura, ciència i tecnologia?
Caprabo és una marca referent i pionera. És la companyia de supermercats de referència a Catalunya, amb quasi 65 anys d’història, i representa el supermercat urbà de barri, de prestacions amb un dels assortiments de productes més ampli del mercat per m2. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Són botigues de nova generació, millor preparades per donar resposta a les noves preferències del consumidor.
Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies