HomePolíticaEl ple de l'Ajuntament de Tortosa aprova la revisió de preus del...

El ple de l’Ajuntament de Tortosa aprova la revisió de preus del subministrament energètic de l’enllumenat públic

El ple de l’Ajuntament de Tortosa ha aprovat avui en un ple extraordinari la revisió de preus del subministrament energètic previst en el contracte de subministrament energètic i servei integral de l’enllumenat públic i sistema semafòric del municipi pel període comprès entre l’1 de març de 2023 i el 31 de desembre de 2023. Una revisió que implica fixar el preu unitari mitjà en 0,22 euros/kWh i desestima les al·legacions presentades per l’empresa que presta el servei, la UTE Gestió Energètica Tortosa, que reclamava 0,3413 euros/kwh.

El plenari també ha aprovat l’autorització del pagament de 227.825,80 euros a la UTE Gestió Energètica Tortosa, d’acord amb la revisió de preus aprovada. L’acord de la revisió de preus i el pagament a l’empresa s’ha adoptat per unanimitat.

D’altra banda, el ple ha aprovat el nomenament de la regidora de la CUP Selene Alberich com a representant de l’Ajuntament al consell d’administració de l’Empresa Municipal de Serveis Públics SL.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies