HomeSocietatEl Museu Terracota de la Galera acull una exposició sobre la història...

El Museu Terracota de la Galera acull una exposició sobre la història dels Mossos d’Esquadra

El Centre d’Interpretació de Terrissa de la Galera acull l’exposició temporal Mossos d’Esquadra, segona república i guerra civil 1931-1939″, que s’inaugura este divendres 15 de setembre, i es podrà visitar fins al pròxim 26 de novembre.

L’exposició és un recull d’imatges dels moments més rellevants de la seua història i de les diferents etapes que va viure el cos policial i els seus membres durant les dos etapes com són la Segona República dins al final de la Guerra Civil.

L’acte d’inauguració serà el 15 de setembre, a les 19 h, al Museu Terracota i a continuació, al saló de plens de l’Ajuntament tindrà lloc la conferència “Recorregut per la història dels Mossos d’Esquadra”, a càrrec del caporal dels Mossos d’Esquadra, doctor en Història i membre del grup del Servei Històric David Hidalgo.

L’horari del Museu Terracota, és: dimecres a divendres de 9:30 a 13:30 h; dissabtes, diumenges i festius de 12 a 14 h.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies