El ple de l’Ajuntament de Tortosa aprovarà dilluns el nomenament dels representants a les diferents societats municipals. Els estatuts d’aquestes societats contemplen que tots els grups municipals hi han d’estar representats, però no en determina la proporcionalitat.
La proposta arribarà al plenari el 31 de juliol, perquè fins al passat 21 de juliol no tots els grups havien comunicat els seus representants. En aquest sentit, el grup de Junts va comunicar quins eren els seus representants el 21 de juliol, tot i que l’alcalde de Tortosa els ho va sol·licitar el passat 27 de juny, el 3 de juliol els ho va recordar en junta de portaveus i el 6 de juliol una altra vegada.
Finalment, el 18 de juliol es va notificar per escrit al grup de Junts que el termini per comunicar els representants als consells d’administració de les societats municipals finalitzava el 21 de juliol.