HomeSocietatMés de 160 joves en situació de vulnerabilitat participen als casals d'estiu...

Més de 160 joves en situació de vulnerabilitat participen als casals d’estiu de Creu Roja a Tarragona i l’Ebre

Més de 160 infants i joves, d’entre 6 i 16 anys, provinents de famílies en situació de vulnerabilitat han participat en els casals d’estiu que Creu Roja ha organitzat en diferents municipis del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre.

Durant el mes de juliol, s’han organitzat diverses activitats amb l’objectiu de crear espais d’oci i de lleure i potenciar el desenvolupament social i emocional dels menors. A més, s’han treballat aspectes per potenciar el sentit de comunitat i respecte envers els altres, així com rutines d’alimentació, segons ha detallat l’entitat.

Tot plegat ha tingut lloc a les assemblees locals i comarcals d’Amposta, Móra d’Ebre, La Ràpita, Mont-roig del Camp, Tarragona, Valls, Reus, Salou i Priorat.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies