HomeMedi AmbientInfluenciadors nord-americans s’interessen per les Terres de l’Ebre com a destinació europea...

Influenciadors nord-americans s’interessen per les Terres de l’Ebre com a destinació europea de primer nivell per a l’observació d’aus

Influenciadors nord-americans experts en ornitologia s’han interessat aquest cap de setmana per les Terres de l’Ebre com a destinació europea de primer nivell per a l’observació d’aus. Coincidint amb el Delta Birding Festival, realitzat a Món Natura Delta de l’Ebre, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida han impulsat la visita d’aquests especialistes, en el marc del projecte Birding Ebre Pirineus que té per objectiu promocionar l’eix Ebre-Secans-Pirineu com a destinació ornitològica.

Bonner Black (USA), influenciadora i experta en la difusió de vídeos d’observació d’ocells, i Travis Layton (Canadà), especialitzat en la divulgació del birding i en la fotografia de natura, juntament amb Manu Mojarro, fundador de Wild Doñana, compromès amb la conservació i l’ecoturisme responsable i empresari als Estats Units per captar turistes nord-americans, són els tres influenciadors que han participat d’aquesta acció. Durant la seva estada a les Terres de l’Ebre, han visitat la Reserva Natural de Sebes, el Parc Natural dels Ports o el mateix Delta Birding Festival, entre d’altres.

Les Terres de l’Ebre també s’han promocionat com a destí ornitològic al Delta Birding Festival amb un estand propi. El president del Patronat de Turisme de la Diputació, Enric Adell, ha visitat aquest espai on s’ha donat a conèixer als visitants els atributs diferencials que fan de les Terres de l’Ebre una de les millors destinacions on practicar l’observació d’aus.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies