HomeSocietatLa Fira del disc d'Amposta arriba a la sisena edició

La Fira del disc d’Amposta arriba a la sisena edició

Punt de trobada dels amants de la música en vinil, el diumenge 1 d’octubre torna la Fira del disc a Amposta. En esta sisena edició, 11 botigues provinents de Tortosa, Lleida, Girona, València, Saragossa i França ompliran el Casal de vinils de diferents gustos i estils.

“El fet de ser l’única Fira del disc que se celebra en tot el territori i la manca de botigues, fa que siguen molts els usuaris que s’apropen a remenar entre els milers d’articles”, afirmaven des de Recol·lectors de vinils, organitzadors de l’esdeveniment. S’espera que durant les 10 hores de Fira passen més de 400 persones i s’arribe a un volum de vendes superior als 8.000 euros.

La música en directe també serà una part molt important de la trobada, és per això que hi haurà diferents punxades de discs i un concert en viu. Tal com diuen els organitzadors, la música en viu serveix per a crear sinergies entre associacions i entitats: “Ens serveix per a fer xarxa en altres agents socioculturals del territori. Invitem a representants d’entitats com les Jornades Musicals de l’Ermita d’Ulldecona, la discogràfica MADMUA, l’associació Vinaròs Tropical o Modernistes del Sénia, entre altres”.

Les punxades es realitzaran al pati exterior del Casal i tindran lloc de les 11 h fins a les 13 h i de les 17 h fins a les 20 h. El concert d’este any serà a càrrec del cantautor Sergi Estella a l’interior del pati del Casal a les 13 h.

A més a més, l’entitat Recol·lectors de vinils estrena temporada amb concerts en viu durant els mesos d’octubre, novembre i desembre i gener, febrer i març de 2024. El pròxim 1 d’octubre, a les 13 h, es presentarà la temporada de tardor hivern d’estos concerts.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies