HomeInfraestructuresDeltebre ampliarà l’Escola de Música Espiga d’Or amb una nova sala d’assaig

Deltebre ampliarà l’Escola de Música Espiga d’Or amb una nova sala d’assaig

La Junta de Govern de l’Ajuntament de Deltebre ha adjudicat a l’empresa Oumeskur Construcciones les obres de reforma i ampliació de l’Escola de Música Espiga d’Or per un import de 217.913,83 euros (IVA inclòs). Esta actuació busca donar resposta a la creixent demanda d’espais d’assaig per part dels prop de setanta alumnes actualment matriculats al centre.

La intervenció consistirà en la construcció d’una nova sala d’assaig situada damunt de la terrassa existent, sobre el volum de la cuina, vestuaris i sala d’instal·lacions de l’edifici. El projecte preveu una estructura metàl·lica lleugera recolzada sobre els pilars actuals, amb una envolupant de panells tipus sandvitx, una solució pensada per a minimitzar tant els costos de construcció com els de manteniment futurs.

Segons el projecte, l’accés a la nova sala es podrà fer de dos maneres: des de l’interior, a través de l’entrada principal i utilitzant l’escala o l’ascensor fins al primer pis, o bé des de l’exterior mitjançant una escala ja existent. A més, la nova sala comptarà amb una gran obertura de vidre que la farà visible des del carrer, una aposta per a apropar l’activitat musical a la ciutadania i donar més visibilitat a l’activitat docent.

Actualment, l’edifici que acull l’Escola de Música Espiga d’Or i l’escola bressol municipal, ubicat al número 140 de l’avinguda de la Pau, se distribuïx en dos plantes. La planta baixa, de 1.129,70 m2 de superfície, està ocupada per la llar d’infants, mentre que la planta primera es destina a l’escola de música, amb cinc sales de 37 m2, una sala de 70 m2, magatzem, arxiu, banys —inclòs un adaptat— i una gran terrassa en forma de “L”.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies