La Policia Local de Sant Jaume va detenir un home pel robatori a l’interior d’un vehicle matinada del divendres al dissabte, al voltant de les 4.45 hores.
Els fets van ocórrer quan la patrulla d’agents de la Policia Local va observar un home que sortia corrents de l’interior d’un vehicle. En este moment, els agents van indicar-li que s’aturĆ©s i, en ometre el senyal, es va iniciar una persecució.
El presumpte autor dels fets va saltar la tanca perimetral d’una casa i es va amagar dintre on va ser interceptat i detingut pels agents de la Policia Local.
El detingut, un veĆ de Deltebre, qui estĆ relacionat amb altres furts produĆÆts a la zona, va ser posat a disposició dels Jutjats de GuĆ rdia d’Amposta.


