HomeSense categoriaEl sector agroalimentari de la Ribera d’Ebre definix les línies d’actuació per...

El sector agroalimentari de la Ribera d’Ebre definix les línies d’actuació per a impulsar la venda de proximitat

Una vintena de productors, empresaris i tècnics de la Ribera d’Ebre han compartit la seua visió de la comarca en una jornada celebrada a l’Arxiu Comarcal enfocada a Com construir marca de territori agroalimentari a la Ribera d’Ebre.

La trobada ha servit per a parlar de producte local, però també de tot allò que fa referència a les imatges i valors atribuïts a la comarca, els quals “han de servir per crear marca”, segons va explicar el ponent de la jornada, Pau Canaleta, expert en comunicació estratègica, creació de marca i posicionament territorial. “Es tracta de trobar allò que us fa diferents, allò que teniu i que farà que us valoren i a partir d’aquí donar-hi sentit amb tot allò que feu a partir d’ara”, va afegir.

Ha estat una de les quatre jornades organitzades dins del programa Ribera d’Ebre Viva per a potenciar el producte local riberenc, i a les quals es parlarà de màrqueting territorial, gastronomia, turisme i dinamització de la venda de proximitat amb l’objectiu d’identificar i definir els factors més importants per a impulsar el sector agroalimentari de la comarca. La iniciativa sorgix després de la diagnosi presentada a finals de l’any passat, per a treballar en les mancances detectades i redactar un Pla d’acció per a rellançar el producte agroalimentari de la comarca els pròxims anys.

El 15 de maig hi ha programada la sessió Potenciar el producte local a través del turisme, amb David Esteller, consultor en innovació, planificació i màrqueting de destinacions enoturístiques i gastronòmiques. El 17 de juny, Pep Palau, gastrònom i promotor d’iniciatives com el Fòrum Gastronòmic i la Fira Orígens, parlarà de Valorització de les produccions locals a través de la gastronomia, models i possibles camins a seguir. I el 10 de juliol el tema serà El paper de les empreses i el territori en l’impuls dels productes locals i la venda de proximitat, a càrrec de Montanyanes, l’empresa que ja va fer la diagnosi.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

9 + 1 =

Últimes notícies