HomeSalutInici de l'activitat a l'ampliació del CAP l'Ametlla de Mar

Inici de l’activitat a l’ampliació del CAP l’Ametlla de Mar

Aquest divendres 21 de febrer ha entrat en funcionament l’ampliació del CAP l’Ametlla de Mar, una ampliació que ha suposat una inversió de 2.295.080,02 €, finançats amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration), i que amplia l’actual CAP amb una superfície de 819 metres quadrats.

L’ampliació del CAP L’Ametlla de Mar, realitzada en un solar adjacent al centre, alberga tres plantes annexes connectades a l’edifici actual. L’actuació ha servit per poder-hi traslladar el servei de rehabilitació ambulatòria, que duu a terme l’empresa pública Salut Terres de l’Ebre i que ha entrat en funcionament aquest mateix divendres amb unes instal·lacions modernes i adaptades a les necessitats assistencials del servei. A més a més, l’ampliació permet disposar de noves consultes i espais que es dedicaran a activitat d’Atenció Primària de l’ICS Terres de l’Ebre, que entraran en funcionament a partir de la setmana que ve.

A la planta baixa de l’edifici annex, amb un accés independent, s’ubica l’àrea de rehabilitació, que inclou dues consultes i una sala de gimnàstica amb una zona de boxs polivalents. La primera i segona planta alberguen 8 consultes polivalents per a donar resposta a les noves necessitats d’Atenció Primària, sorgides a partir de la incorporació de nous rols professionals com els referents de benestar emocional, que permetran potenciar la integració de l’atenció en salut mental a l’atenció primària. A més, també s’hi ha ubicat una nova Aula d’Educació Sanitària, que permetrà dotar d’espais per a la docència de professionals del CAP.

Ferran Roche-Campo, gerent de la Regió Sanitària Terres de l’Ebre, ha destacat que “amb l’ampliació s’ha pogut donar resposta a les necessitats que genera l’ampliació de la cartera de serveis i la incorporació de nous rols professionals a l’atenció primària, així com dotar el servei de rehabilitació d’uns espais més idonis i confortables. A més, s’han pogut centralitzar els serveis sanitaris al municipi en un únic centre cosa que repercuteix tant en la millora dels serveis als usuaris com en les condicions de treball per als professionals”.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies