HomeTurismeLa Terra Alta reuneix dos-centes experiències turístiques en un catàleg físic i...

La Terra Alta reuneix dos-centes experiències turístiques en un catàleg físic i digital

El Consell Comarcal de la Terra Alta ha reunit en un catàleg físic i digital més de 200 experiències turístiques que es poden realitzar a la comarca al llarg de tot l’any, tant del sector públic com del privat.

D’entrada s’inclouen propostes d’oleoturismeenotursime, cicloturisme, turisme actiu, cultural i patrimonial i de memòria històrica, així com estades i experiències molt singulars.

La presidenta del Consell Comarcal, Neus Sanromà, ha destacat quie “entre tots hem de tirar endavant el sector, que és molt transversal, ja que tenim una comarca amb molt potencial. Intentem arribar al màxim de sectors possibles sempre pensant en un turisme de qualitat i posant en valor tot el patrimoni històric i natural que tenim a la comarca”.

Les experiències recollides es poden consultar en tres suports diferents el catàleg físic incorpora codis QR enllaçats amb el catàleg digital disponible a la pàgina web del Consell Comarcal on també es pot trobar tota l’oferta d’allotjaments. Totes les propostes, fins ara, es presentaven de manera dispersa per les diferents webs i xarxes socials dels agents turístics comarcals i reunir-les ofereix una carta de presentació que ha de servir per a potenciar l’oferta, les visites i la promoció.

És també un instrument “viu“, creat en formats de fitxes perquè siga fàcil ampliar-lo. La primera versió s’estrenarà aquests dies a Fitur, a Madrid, juntament amb un recull de totes les propostes privades perquè les agències de viatges i els turoperadors en puguen dissenyar paquets turístics. També es farà una edició impresa amb una carpeta amb fitxes per als allotjaments turístics. L’edició en paper limitada que s’ha publicat del catàleg es repartirà pels establiments i negocis turístics i si s’amplia l’oferta, es tornarà a imprimir actualitzat.

El Consell Comarcal ha intensificat l’estratègia de dinamització turística l’últim any, amb un pla de divulgació i promoció molt potent de la destinació, però amb el catàleg es vol disposar d’un element bàsic per millorar-la i treballar per la desestacionalització de la demanda. “A l’estiu acollim molts turistes, amb el parc natural dels Ports i els entorns paisatgístics que els atreuen, així i tot, ara és bon moment per fer oleoturisme, o quan surt el vi nou és un bon moment per gaudir de l’oferta enoturística i ho hem d’aprofitar i actuar per a desestacionalitzar el turisme”, ha apuntat Sanromà.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

1 + 1 =

Últimes notícies

-->