L’Ajuntament de Móra d’Ebre va acudir de nou a Fitur, una de les fires més importants d’Europa centrades en el turisme, per conèixer les darreres novetats tecnològiques aplicables al sector i les noves tendències en la promoció de destinacions. És el segon any en el que la localitat visita aquesta fira. L’alcalde, Rubén Biarnés, va destacar la importància de reunir-se amb el sector “per reflexionar i pensar idees que puguem traslladar a Móra d’Ebre, algunes de les quals ja estem barallant i que es veuran reforçats de cara al desplegament que ens possibilitaran els Fons de Transició Nuclear, com en el cas del castell o l’oficina de turisme que posarem i el centre d’interpretació d’escultors Julio Antonio, que reforçaran el futur de Móra d’Ebre”.
Per la seua banda, la regidora de Turisme, Lorena Sastre va explicar que “la fira ens ha servit per reunir-nos amb diferents empreses tecnològiques i de serveis que ens han demanat mostrar-nos la seua oferta, o conèixer oferta i estratègies de casos d’èxit que dur a terme a la nostra població. També hem pogut veure casos reals i pràctics d’interés per a Móra d’Ebre, ja sigui amb el futur museu d’escultors o a les obres del castell, que es reprendran aviat i que el transformaran de forma decisiva”.
Móra d’Ebre té per davant el repte de posar el patrimoni local, natural i cultural, així com la seua història o gastronomia al servei del futur de la localitat i la seua gent, propiciant noves possibilitats que serveixin per diversificar l’economia de la ma d’un turisme familiar i cultural respectuós amb el territori. “Tenim clar per on volem créixer turísticament i estem ara perfilant el full de ruta, ja que considerem que ens cal pensar i planificar correctament per fer les millors passes possibles que ens permetin diversificar les nostres perspectives com a poble”, va concloure Biarnés.