HomeEconomiaRull Services obre un nou model de negoci en pintura alimentària i...

Rull Services obre un nou model de negoci en pintura alimentària i sanitària i preveu incrementar un 28 % la seua facturació

L’empresa de Deltebre Rull Services ha obert un nou model de negoci i aplicarà pintura alimentària i sanitària a sales blanques, laboratoris, obradors i cuines. Amb esta nova via d’especialització l’empresa té previst incrementar un 28 % la seua facturació l’any 2023.

L’empresa, que fins ara estava especialitzada en l’aplicació de pintures en superfícies comercials i industrials, ha obert esta nova línia de negoci després de definir, amb la col·laboració de l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ), un nou pla estratègic per a l’empresa.

Gràcies a este canvi en el model de negoci, l’empresa ebrenca podrà començar a aplicar un tipus de pintura alimentària més tecnificada per a recobrir i protegir superfícies que estan en contacte directe o indirecte amb aliments o begudes, com per exemple sitges, dipòsits, magatzems o piscifactories.

D’altra banda, també podrà utilitzar este tipus de pintura sanitària al sector farmacèutic i cosmètic, ja que disposa de components que reduïxen el nombre de bacteris i patògens a l’espai on s’aplica.

“Com a empresa fa temps que treballem amb empreses de l’àmbit alimentari, però ens veiem limitats perquè nosaltres, com a empresa, no estàvem homologats per a pintar aquelles superfícies que entren en contacte directe o indirecte amb aliments, ja que hi ha una normativa molt estricta al respecte”, explica Montse Callau, gerent de Rull Services.

Ara l’empresa ha obtingut les homologacions necessàries per a poder especialitzar-se en l’àmbit de la pintura sanitària i alimentària, i ja ha format part de la plantilla per a treballar-hi.

Amb este nou model de negoci, l’empresa de Deltebre espera millorar la seua “competitivitat i especialització”, ja que ara podrà assumir encàrrecs que fins al moment feien empreses de la competència. De fet, es preveu que l’empresa pugue incrementar la seua facturació un 28 % l’any 2023.

L’empresa, que es va fundar el 1991 i compta amb 28 treballadors, té presència comercial a Catalunya, València, Aragó i les Illes Balears. A més, té una altra línia de negoci, Rull Signal, destinada a la retolació i senyalització d’espais naturals i entorns històrics i monumentals i des de la qual està treballant també en projectes d’innovació.

Leonor Bertomeu
Leonor Bertomeu
periodista
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies