HomeEconomiaRull Services obre un nou model de negoci en pintura alimentària i...

Rull Services obre un nou model de negoci en pintura alimentària i sanitària i preveu incrementar un 28 % la seua facturació

L’empresa de Deltebre Rull Services ha obert un nou model de negoci i aplicarà pintura alimentària i sanitària a sales blanques, laboratoris, obradors i cuines. Amb esta nova via d’especialització l’empresa té previst incrementar un 28 % la seua facturació l’any 2023.

L’empresa, que fins ara estava especialitzada en l’aplicació de pintures en superfícies comercials i industrials, ha obert esta nova línia de negoci després de definir, amb la col·laboració de l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ), un nou pla estratègic per a l’empresa.

Gràcies a este canvi en el model de negoci, l’empresa ebrenca podrà començar a aplicar un tipus de pintura alimentària més tecnificada per a recobrir i protegir superfícies que estan en contacte directe o indirecte amb aliments o begudes, com per exemple sitges, dipòsits, magatzems o piscifactories.

D’altra banda, també podrà utilitzar este tipus de pintura sanitària al sector farmacèutic i cosmètic, ja que disposa de components que reduïxen el nombre de bacteris i patògens a l’espai on s’aplica.

“Com a empresa fa temps que treballem amb empreses de l’àmbit alimentari, però ens veiem limitats perquè nosaltres, com a empresa, no estàvem homologats per a pintar aquelles superfícies que entren en contacte directe o indirecte amb aliments, ja que hi ha una normativa molt estricta al respecte”, explica Montse Callau, gerent de Rull Services.

Ara l’empresa ha obtingut les homologacions necessàries per a poder especialitzar-se en l’àmbit de la pintura sanitària i alimentària, i ja ha format part de la plantilla per a treballar-hi.

Amb este nou model de negoci, l’empresa de Deltebre espera millorar la seua “competitivitat i especialització”, ja que ara podrà assumir encàrrecs que fins al moment feien empreses de la competència. De fet, es preveu que l’empresa pugue incrementar la seua facturació un 28 % l’any 2023.

L’empresa, que es va fundar el 1991 i compta amb 28 treballadors, té presència comercial a Catalunya, València, Aragó i les Illes Balears. A més, té una altra línia de negoci, Rull Signal, destinada a la retolació i senyalització d’espais naturals i entorns històrics i monumentals i des de la qual està treballant també en projectes d’innovació.

Leonor Bertomeu
Leonor Bertomeu
periodista
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

7 + 3 =

Últimes notícies