HomeSocietatEl delegat del Govern visita el primer nadó ebrenc 2026

El delegat del Govern visita el primer nadó ebrenc 2026

El delegat del Govern a les Terres de l’Ebre Joan castor Gonell, l’alcalde de Roquetes Ivan García, la regidora d’Igualtat, Joventut i Atenció a les Persones, Cinta Garcia i els regidors Jodi Allepuz i Sònia Andrade, han fet avui una visita al domicili del primer nadó ebrenc del 2026, Ishaqa Magiraga Sawaneh Touray. En el transcurs de la visita han lliurat diversos obsequis.

Ishaqa va néixer a les 3.30 hores de l’1 de gener a l’Hospital Universitari de Tortosa Verge de la Cinta (HUTVC) i fou el primer nadó del 2026 nascut a les Terres de l’Ebre. Es va avançar uns dies a la data prevista per al naixement.

És el primer fill del matrimoni Muhammed Sawaneh i Fatima Touray originaris de Gambia però residents a Roquetes des de fa anys

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies