El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha afirmat que els contagis de la covid-19 baixen «més tímidament» de l’esperat, però no preveu mesures addicionals per ara. Ho ha exposat d’aquesta manera: «Hem de veure si s’acaba produint un estancament en els propers dies. Tot i així, si no hi ha un increment, hem de conviure amb el virus i continuar endavant«. De fet, Salut portarà aquest dimecres al Consell Interterritorial la retirada gradual de les mascaretes a les aules. «Si hi ha cert consens, aleshores hi posarem calendari«, ha dit en un acte a SEAT. El doctor Bonaventura Clotet ha afegit que no veu com una «notícia negativa» l’estabilitat de contagis, tenint en compte que està «tot obert» i la capacitat d’infecció que té el virus.


