HomeSocietatartMuria rep el guardó “Diamant de l’Excel•lència” de Luxury Spain

artMuria rep el guardó “Diamant de l’Excel•lència” de Luxury Spain

L’equip de l’empresa de mel de luxe artMuria ha estat guardonat amb la màxima distinció, “Diamant de l’Excel·lència”,que atorga anualment l’Associació Luxury Spain, a un dels seus associats.

Mel Muria va llançar el 2014 la seva gamma de mel de luxe artMuria. Quatre varietats de mel (Taronger, Romaní, Alta Muntanya i Bosc) d’excel·lent qualitat, que tripliquen els nivells de pol·len d’una mel normal i que en l’actualitat ja s’exporten a més de 15 països.

L’acte d’entrega del reconeixement va tenir lloc a la seu de Mel Muria, amb la presència d’una setantena de persones. Com a reconeixement a una llarga trajectòria dins del sector alimentari, pel seu ardu treball realitzat, commemorant l’excel·lència i el saber fer de la marca artMuria, un producte posicionat entre les grans marques d’Alimentació i situat dins de la cartera de productes dels millors establiments Gourmet d’arreu del món.

Béatrice d’Orléans, la presidenta honorífica de Luxury Spain, va ser qui va fer entrega a Rafel Muria, del guardó “Diamant de l’Excel·lència”.  “artMuria és l’única empresa apícola que pertany a la nostra Associació. Una empresa amb més de dos-cents anys de trajectòria, de gran innovació i excel·lència, que a més d’un producte altíssima qualitat ofereix viure una experiència sensorial inigualable”, va destacar la presidenta executiva de Luxury Spain, Cristina Martín Blasi.

Durant l’acte, Xavier Pallarès, Delegat del Govern de la Generalitat a les Terres de l’Ebre, va posar en relleu que “artMuria és l’exemple d’una empresa familiar que ha aconseguit situar les Terres de l’Ebre al món”. El president de PIMEC Tarragona, Jordi Ciuraneta, va afegir que “és una gran satisfacció tenir empreses d’aquesta qualitat i excel·lència ubicades al nostre territori, que poden ser petites però que pel seu afany de superació i innovació poden arribar a ser tot un referent” .

Ramon Sarroca, president de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC), assistent a l’acte, va posar en valor “la capacitat d’artMuria per oferir als consumidors un producte de qualitat i tot un món de sensacions”.

En finalitza l’acte artMuria va fer la presentació en primícia d’un nou producte exclusiu, les Llàgrimes d’artMuria & Caviaroli, resultat de la sinergia entre ambdues marques de prestigi i pertanyents a Luxury Spain.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

74 + = 78

Últimes notícies