HomeComunicació‘De sol a sol’, una producció de Canal TE que es afronta...

‘De sol a sol’, una producció de Canal TE que es afronta la tercera temporada per a tota Catalunya

L’agricultura, la ramaderia i la pesca continuen sent els eixos principals de ‘De sol a sol’, un programa produït conjuntament entre Canal 21 Ebre i Canal TE amb el suport de la Xarxa Audiovisual Local. El programa arriba a la tercera temporada amb 13 nous capítols.

El programa està conduït per l’enginyer agrònom i actor Quique Pedret, qui a cada capítol recorre una comarca, en destaca els millors productes de la terra i dona a conèixer la seva història, la seva gent i els seus paisatges. Un programa que fa una radiografia singular del sector a partir del punt de vista humà. A cada capítol es ressegueix el dia a dia d’una persona dedicada al sector primari a més de donar una visió del sector a cadascuna de les comarques.

Tercera temporada: 13 comarques

En aquesta nova temporada ‘De sol a sol’ començarà a la Cerdanya on el programa se centrarà en l’agricultura i ramaderia extensives. Passarà també per l’Alta Ribagorça i descobrirem el cultiu de plantes autòctones per fer remeis naturals i coneixerem les millors zones on trobar bolets. Al Pallars Jussà ens delectarem amb els contrastos en els paisatges, però també per una gastronomia tradicional.

‘De sol a sol’ visitarà també la comarca del Solsonès coneguda com a la terra de les mil masies i coneixerem una de les poques granges de producció porcina ecològica de Catalunya.

També passarem per l’Urgell, el Vallès Occidental, la Selva, l’Alt Empordà, la Vall d’Aran, l’Alt Penedès, el Gironès o la Segarra on coneixerem la seva gent que ens fascinarà amb les seves històries personals. I a la Conca de Barberà, ens fixarem amb les empremtes medievals, però també escoltarem la història d’una generació de tofonaires i visitarem una xarcuteria i carnisseria familiar amb més de 80 anys d’història.

On i quan veure ‘De sol a sol’

‘De sol a sol’ és una producció de Canal 21 Ebre i Canal TE amb el suport de la Xarxa Audiovisual Local. A partir del 18 de febrer a les 21.30h a la teva televisió local. Fes clic aquí per saber quines entitats emeten el programa.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies