L’Ajuntament de Deltebre ha signat un conveni de col·laboració amb l’Institut Català de la Salut que permetrà la realització d’activitats específiques d’aigua per a les dones embarassades.
Aquest servei es posarà en funcionament durant les setmanes vinents al Centre Esportiu del Delta. Les classes es realitzaran un dia a la setmana, a la piscina petita i tindran una durada aproximada de 50 minuts.
L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha explicat que «amb aquesta acció volem dotar d’eines i cuidar a les futures mares per tal de facilitar la gestació del seu nadó mitjançant els beneficis de fer exercici a l’aigua». Al mateix temps, Soler també ha detallat que «volem obrir les portes del Centre Esportiu del Delta als col·lectius que necessiten activitats específiques per a la millora del seu benestar».


