HomeSense categoriaFerran Bel denuncia que no hi ha cap compromís ferm en la...

Ferran Bel denuncia que no hi ha cap compromís ferm en la reobertura de l’oficina de la seguretat social a Móra d’Ebre

TERRES DE L’EBRE // El 26 de maig de 2021 el Senat va aprovar una moció d’ERC on “s’instava al govern espanyol a reobrir l’oficina de la seguretat social a Mora d’Ebre”. Va comptar amb el vot favorable del PSC-PSOE, que varen manifestar que “hi havia un compromís del ministeri per la reobertura de l’esmentada oficina”.

En canvi, una setmana després, en resposta escrita a les preguntes que ha formulat respecte al portaveu del PDeCAT al Congrés, Ferran Bel, el Ministeri ha evitat cap compromís amb la reobertura de l’oficina de la seguretat social de Móra d’Ebre, que dóna servei a les comarques de Móra d’Ebre, la Terra Alta i el Priorat. De fet, El portaveu ha explicat que “el govern espanyol ens ha respost que les oficines de Montblanc i Valls continuen i continuaran donant servei”. “Per què no hi ha el mateix compromís amb l’oficina de Móra d’Ebre”, ha preguntat el diputat.

Ferran Bel, ha denunciat el doble discurs que es fan des del govern socialista respecte aquest tema “mentre al Senat donen per feta la reobertura, una setmana després al Congrés dels Diputats, i per escrit, el govern espanyol evite realitzar cap compromís al respecte”. I és que la resposta sols diu que “està estudiant-se el cas”, i justifica el tancament per “una reducció del personal des del 2011”, sense tenir en consideració que estan governant des del 2018, i que fins a març del 2020, data de tancament de l’oficina en motiu de la pandèmia, a aquesta oficina no s’havia explicitat cap problema de personal.

“És preocupant la falta de compromís ferm i per escrit per part del ministeri”, ha dit Bel, que ha reivindicat que “des del PDeCAT continuarem insistint al govern espanyol per la reobertura de l’oficina durant els pròxims mesos” tot desitjant una rectificació per part del govern espanyol.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies