HomeTurismeLa Diputació de Tarragona confirma la recuperació del mercat britànic durant la...

La Diputació de Tarragona confirma la recuperació del mercat britànic durant la Fira Internacional de Turisme FITUR

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha pogut confirmar, amb les reunions en què ha participat durant la primera jornada de promoció i treball a la Fira Internacional de Turisme de Madrid FITUR, la recuperació sobre l’arribada del turisme britànic a la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre esta temporada.

Durant les reunions amb les companyies JET2 i TUI, s’ha anunciat l’obertura d’un nou vol que connectarà Reus i Bristol i s’han donat a conèixer dades positives pel que fa a les reserves anticipades per als pròxims mesos.

En concret, la companyia JET2 ha anunciat que esta temporada augmentarà les places ofertades en un 5% respecte al 2019 amb l’obertura d’una nova línia Reus-Bristol. A més, ha assegurat que ha venut ja el 30% del total de vols del mes d’abril, quan començarà a operar a l’aeroport de Reus.

D’altra banda, TUI també farà créixer el nombre de places per al mercat britànic amb destinació a l’aeroport de Reus en un 14% respecte al 2019 i també ha confirmat que ja han venut el 31% de les places que ofereixen entre el maig i l’octubre.

La presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Meritxell Roigé, ha manifestat que “esperem que la feina realitzada pel Patronat de Turisme de la Diputació durant estos temps complicats done fruits, tal com apunten estes bones perspectives que hem confirmat avui a FITUR. L’esforç dels ens públics i privats de promoció de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre continua sumant per fer possible la recuperació del sector turístic, que incideix de manera més que notable en el conjunt del PIB del país”, ha assegurat.

Les reunions mantingudes durant esta primera jornada també han posat de manifest bones perspectives pel que fa al turisme europeu, com el francès i el belga, que també podrien començar a recuperar nivells prepandèmics. A més, es confia en la fidelització del turisme estatal i català, un altre dels objectius del Patronat de Turisme de la Diputació per este exercici.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 49 = 55

Últimes notícies