La Denominació d’Origen Terra Alta estrena un espot sota el lema ‘DO Terra Alta, l’ànima de la Garnatxa blanca, l’esperit de les Terres de l’Ebre’ per incentivar la compra de vi de proximitat a Catalunya, però especialment a les Terres de l’Ebre. Les greus afectacions que l’emergència sanitària està tenint al sector ha portat a l’entitat a implementar mesures extraordinàries per ajudar als cellers i viticultors a gestionar esta crisi de la millor manera possible.
El paisatge, el patrimoni i els productes vitícoles d’esta comarca són els protagonistes de l’espai publicitari que fa una crida a afegir els vins a les compres setmanals als comerços o en línia. L’espot recorda que estos dies de confinament passaran, però que mentre arribe el dia de tornar a gaudir d’estos espais i patrimonis, podem gaudir dels seus productes des de casa. D’esta manera es podrà contribuir a mantenir el sector, l’activitat agrària, així com el paisatge i l’economia de moltes famílies del territori durant esta crisi sanitària causada per l’expansió del coronavirus.
L’entitat també ha acordat mesures extraordinàries, com ara modificar el venciment de les factures ja emeses a 90 dies, per alleugerir la tensió de tresoreria.