La Ràpita va participar en la Fira Internacional de Turisme de Navarra, Navartur, per reforçar la seua presència com a destinació turística i potenciar el mercat turístic. Per a la Ràpita, Navarra és un dels principals mercats emissors de l’Estat espanyol, ja que hi passen un rellevant nombre de visitants.
D’esta forma representants de l’Oficina de Turisme de la Ràpita van promocionar el territori per informar sobre l’oferta que hi ha al municipi del Montsià. Esta acció es va dur a terme des de l’estand de les Terres de l’Ebre, a través del Conveni Córner engegat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, que permet a diversos municipis de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre realitzar accions promocionals a les principals fires turístiques de l’Estat espanyol i d’Europa.
L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, ha declarat que “la presència de la Ràpita a la fira Navartur marca l’objectiu estratègic de penetrar a diferents mercats i ens permet continuar apostant per situar-nos com un destí turístic de qualitat i proximitat a diferents llocs estratègics de l’estat, com és Navarra”. Caparrós afegeix que “hem d’aprofitar totes les oportunitats per a potenciar l’oferta d’experiències de què disposem a la Ràpita”.