HomeSocietatTortosa acull el congrés TerresLAB, un intercanvi professional sobre la indústria audiovisual...

Tortosa acull el congrés TerresLAB, un intercanvi professional sobre la indústria audiovisual i el turisme

En el marc del Terres Travel Festival, Tortosa acollirà dimecres 8 de setembre el congrés TerresLAB a l’hotel SB Corona. Es tracta d’una trobada de networking i intercanvi entre acadèmics i professionals multidisciplinaris al voltant d’experiències i bones pràctiques de la indústria audiovisual i el turisme.

El programa d’enguany s’articularà al voltant del turisme cinematogràfic i la gestió sostenible de les destinacions: El turisme cinematogràfic és clau per les destinacions?, Quin paper juga dins de l’estratègia de marketing? Pot ser una experiència turística en si mateix? O Com aprofitar-lo per a promoure el turisme sostenible?. Estes són algunes de les qüestions que durant el congrés s’abordaran, ja que el TerresLAB vol oferir un marc de debat per reflexionar sobre les interrelacions entre la indústria del turisme i la de l’audiovisual, per tal d’anticipar i analitzar les tendències comunicatives més exitoses, així com explorar noves sinergies.

La jornada s’iniciarà a les 9:30 h amb la inauguració a càrrec de la Directora General de Turisme de Catalunya, Marta Domènech Tomàs, i completaran el matí les conferències. El turisme cinematogràfic com a factor clau de màrqueting per a les destinacions a càrrec del doctor Eugeni Osácar i Fan Sites: Film Tourism as a Fan Practice del doctor de la Utrecht UniversityAbby S. Waysdorf.

El programa s’allargarà fins al vespre i inclourà també una taula rodona sobre el turisme cinematogràfic com experiència turística. A més, s’analitzaran exemples d’experiències i bones pràctiques a Catalunya, Argentina, el Regne Unit o Nova Zelanda, entre d’altres.

També s’ha programat una taula rodona amb experts de les Universitats de València, Sevilla i Múrcia, Carlos III de Madrid que tractarà sobre la investigació universitària envers aquest sector.

Alguns estudis posen de manifest que un de cada cinc turistes viatja motivat per les pel·lícules o documentals que ha vist, una xifra que fa palès la necessitat d’analitzar esta interrelació entre totes dos indústries.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

8 + 2 =

Últimes notícies