HomeSocietatCinc restaurants de les Terres de l’Ebre s’adherixen a la campanya “Aprofitem...

Cinc restaurants de les Terres de l’Ebre s’adherixen a la campanya “Aprofitem els aliments”

El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació impulsa la quarta edició de la campanya “Aprofitem els aliments”, que es desenvoluparà durant els mesos de setembre i octubre amb l’objectiu de conscienciar i sensibilitzar la ciutadania sobre la importància de previndre i reduir les pèrdues i el malbaratament d’aliments. Este any, més de 60 restaurants de tot Catalunya participaran en els àpats Gastrorecup, en què oferiran la millor cuina d’aprofitament. La xifra suposa un rècord de participants que posa de manifest l’èxit d’esta activitat gastronòmica.

Esta quarta edició es consolida com un esdeveniment de referència en la conscienciació ciutadana, on s’oferixen iniciatives innovadores per a reduir el malbaratament i donar valor als aliments.

La cuina des del compromís

Durant la presentació de la campanya, que ha tingut lloc al Palau Robert de Barcelona, s’ha fet un reconeixement als restauradors i restauradores que impulsen el moviment Gastrorecup i, especialment, a aquells que des de fa quatre anys en són participants actius i promotors principals. En concret, s’ha homenatjat la xef Ada Parellada, del restaurant Semproniana; el xef Albert Marimon, de La Cava de Tàrrega; el xef Lluc Quintana, de Can Xapes de Cornellà del Terri, i el xef Albert Guzmán, del Restaurant Albert Guzmán de la Ràpita, posant així en relleu la seua implicació en la lluita contra el malbaratament alimentari i el seu compromís amb la gastronomia sostenible

els àpats gastrorecup Els àpats Gastrorecup se realitzaran del 30 de setembre al 31 d’octubre, amb més de 60 restaurants de Catalunya que se sumaran a la iniciativa. A les Terres de l’Ebre, hi participaran un total de cinc restauradors: Meleta de Romer (l’Ametlla de Mar), Restaurant Albert Guzmán (la Ràpita), L’Antic Molí Restaurant (Ulldecona), Restaurant Cal Faiges (Poble Nou) i La Barraca (l’Ampolla).

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies