Les Terres de l’Ebre compten este 2022 amb 10 banderes blaves que reconeixen internacionalment la qualitat de les platges. Esta xifra suposa 1 platja menys que l’any anterior.
Les 10 platges de les Terres de l’Ebre distingides amb la bandera blava són Calafat, Sant Jordi d’Alfama, Cala Forn, i L’Alguer de l’Ametlla de Mar; Cap Roig i Les Avellanes del municipi de L’Ampolla; Parc de Garbí i Les Delícies, de la Ràpita; Riumar a Deltebre, i Les Cases d’Alcanar-El Marjal d’Alcanar.
ElJurat Internacional Bandera Blava 2022 de la Foundation for Environmental Education ha distingit un total de 94 platges de tot Catalunya, 10 a les Terres de l’Ebre, 32 a la demarcació Barcelona, 26 a Tarragona i 26 a Girona.