Amposta Ć©s un dels sis municipis catalans escollits per convertir-se en la seu deĀ TardorĀ en Dansa, una iniciativa impulsada per l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya i l’Associació de Companyies Professionals de Dansa de Catalunya amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat.
Tardor en Dansa portarĆ a la capital del MontsiĆ cinc companyies que oferiran cinc actuacions al centre de la ciutat, a la cruĆÆlla entre l’avinguda de la RĆ pita i el passeig Canal, el dissabte 29 d’octubre a les 17.30 hores.
En mĆ©s detall, es podrĆ gaudir de les actuacions, d’uns 20 minuts cada una, de companyies comĀ AmbaeĀ Company amb Ā«WeĀ allĀ liveĀ inĀ a boxĀ», una peƧa interdisciplinĆ ria on es difuminen les lĆnies entre la dansa contemporĆ nia, la mĆŗsica en directe i l’escenografia; oĀ HomelandĀ DanceĀ Company amb Ā«WaysĀ«, dansa de curt format integrada per tres intĆØrprets. Del programa tambĆ© formen part l’espectacle de dansa sobre l’atenció Ā«ScotomaĀ» deĀ ClĆ©mentineĀ TĆ©lesfortĀ i LisardĀ Tranis, elĀ Ā«tableauĀ vivantĀ» de JĆŗlia Godino i AlexaĀ MoyaĀ Ā«PicnicĀ onĀ theĀ moonĀ« o Ā«A ceguesĀ» d’EleleiĀ Company.
La comissió de selecció ha estat formada per un representant de l’APdCĀ i de l’ACPDC, i un representant de cada municipi que acull la proposta. Tardor en Dansa es tracta d’una iniciativa pilot que forma part de les accions del Pla d’Impuls durant el 2022 i es durĆ a terme de forma itinerant a Amposta, Alcover, Juneda, Ripoll, RubĆ i Tremp, durant els mesos d’octubre i el novembre.


