HomeSense categoriaEl Consell Comarcal de la Terra Alta millorar la competitivitat de deu...

El Consell Comarcal de la Terra Alta millorar la competitivitat de deu empreses terraltines

TERRA ALTA // El Consell Comarcal de la Terra Alta, a través del programa Treball a les 7 Comarques – Terra Alta Més, ha finalitzat el programa d’assessorament integral empresarial dirigit a microempreses i a autònoms de la comarca dut a terme al llarg dels darrers mesos. Durant este temps i a través del programa, s’ha assessorat les empreses Primer Tercera, English Castle, Factoria Ebrewine, Tintoria Sec-Net, Les Roques Natura, Els Olivers, Donum Deus, Celler Piñol, Celler Arrufí i Celler Frisach.

Els objectius generals del programa dut a terme eren els de millorar la competitivitat d’estes empreses, així com de contribuir a la seua consolidació al territori. També, millorar-ne la qualitat de vida i l’ocupació digna, la cooperació pública i privada, afavorir el relleu generacional mitjançant l’atracció i el manteniment del talent jove a la comarca, analitzar els efectes i mesures per superar l’efecte negatiu de la covid-19 i contribuir a la sostenibilitat i a l’economia circular.

En termes generals, l’aprofitament general de l’assessorament per part de les empreses ha estat satisfactori i profitós, ja que han valorat la seua participació de forma positiva. Al seu torn, la consultora encarregada de dur a terme les activitats del programa ha destacat l’alt nivell de professionalització i qualificació dels responsables de les empreses participants en el projecte, sobretot pel que fa a planificació i intel·ligència de negoci, màrqueting i comercialització, i qualitat i medi ambient.

Durant el monitoratge realitzat a les empreses participants, la consultora ha detectat que existeix una valoració estratègica generalitzada de vinculació a la comarca per part de totes les empreses, valorant la tradició i aprofitament i promoció del territori. Així mateix, també ha incidit en l’aposta que fan aquestes empreses en productes ecològics i en l’alt interès demostrat en el registre de petjades ambientals així com en l’ecodisseny de productes i serveis. En canvi, les àrees de planificació d’objectius i monitorització d’indicadors claus de negoci i reporting són les àrees amb més dèficits detectats i que més accions implantades s’han aplicat durant el monitoratge realitzat.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 70 = 80

Últimes notícies