HomeSense categoriaEls socialistes proposen Manel de la Vega com a senador autonòmic

Els socialistes proposen Manel de la Vega com a senador autonòmic

TERRES DE L’EBRE // La comissió permanent de l’executiva del PSC, elevarà avui al grup parlamentari la seva proposta per designar els tres senadors autonòmics que li corresponen arran dels resultats de les eleccions del 14-F. Seran Manuel de la Vega, de les Terres de l’Ebre, Antoni Poveda, de Barcelona,i Lorena González, de Lleida.

La Secretària d’Organització del PSC, Tere Castellà, va explicar que es proposa Manel de la Vega perquè “ha fet una bona feina per les Terres de l’Ebre, el temps que ha estat al Senat”. La Secretària d’Organització dels socialistes a les Terres de l’Ebre, va destacar l’experiència de De la Vega en l’àmbit polític i va subratllar alhora que el PSC aposta amb aquest pas per les Terres de l’Ebre.

Manel de la Vega, de 49 anys, va ocupar el càrrec a finals del 2019 en substitució de l’expresident José Montilla. Durant aquest període ha presentat diferents propostes de resolució, i ha estat ponent de la LOMLOE. D’altra banda, també és Primer Secretari dels socialistes ebrencs. La proposta l’haurà de formalitzar el Parlament a través del plenari.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies