HomeSense categoriaEs pot perdre la motivació

Es pot perdre la motivació

En la majoria de competicions esportives, la passada temporada va resultar bastant accidentada. La covid-19 va provocar que molts campionats s’haguessen de donar per acabats quan encara restaven bastantes jornades als calendaris per a la seua finalització. Ara acaba el 2020 amb unes perspectives semblants, però en este cas amb moltes competicions que ni tan sols han pogut començar.

Moltes federacions catalanes havien anunciat la continuïtat o l’inici de les lligues per al mes de gener, però tot apunta que de nou les dates de començament s’hauran d’endarrerir, i no hi ha indicis de quan puga tornar l’activitat, com és el cas del bàsquet o futbol, altres federacions com la l’handbol sí que tenen la intenció de començar amb els equips sènior al gener, i en hoquei patins, tot està pendent del nou comunicat que el govern català ha anunciat que emetrà el pròxim 11 de gener i poder reprendre l’activitat el dia 17.

Tot són incògnites, especulacions i res en concret, i cada vegada els directius dels clubs catalans han
d’afrontar més problemes. Més complicada encara està la situació per a les competicions d’esport base, i esta aturada tan llarga pot tindre conseqüències molt negatives per al futur de l’esport al nostre país, ja que molts jóvens esportistes poden acabar perdent la il·lusió i dixar l’esport que habitualment practicaven, utilitzant el temps lliure en altres activitats menys convenients i sanes. 

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies