HomeSocietatÈxit de la campanya ‘Joguines solidàries’ d’Imagina Ràdio, que recapta mig miler...

Èxit de la campanya ‘Joguines solidàries’ d’Imagina Ràdio, que recapta mig miler de joguines

La campanya ‘Joguines solidàries’ d’Imagina Ràdio ha recollit en tres setmanes, del 24 de novembre al 16 de desembre, 500 joguines per als nens i les nenes de les famílies més vulnerables de la ciutat. Esta xifra és més de cinc vegades superior a la de l’any passat, segons ha detallat Imma Beneyto, directora comercial d’Imagina Ràdio i impulsora de la campanya que, enguany, ha rebut la col·laboració de Càritas Tortosa i l’Ajuntament de Tortosa.

Càritas Tortosa ja va explicar en la presentació que “és molt important que tots els nens i totes les nenes de Tortosa puguen estrenar una joguina i que era molt important focalitzar-nos en la joguina nova”. Des de l’entitat han agraït molt la iniciativa de la joguina solidària, nova, ja que per a ells és molt important l’ajuda “digna”. L’any passat Càritas Tortosa va entregar joguines a 121 famílies, és a dir, a un total de 305 nens i nenes, però enguany el nombre de famílies vulnerables ha augmentat i els nens i nenes poden ascendir fins a més de 450. “Podem afirmar que tots els nens i totes les nenes de Tortosa estrenaran una joguina nova aquest Nadal”, ha dit Beneyto.

Esta elevada recaptació no hauria estat possible sense la col·laboració dels punts de recollida: Padel Colors, Mercat de Tortosa, Decathlon Tortosa, BonPreu Esclat Tortosa, Càritas Tortosa i els estudis d’Imagina Ràdio. Però tampoc sense les altres empreses que s’hi han sumat amb aportacions o altres col·laboracions. Cartó Delta va cedir les caixes de forma gratuïta, les quals es van empaperar en forma de regal per als punts de recollida; Gràfics va fer la cartelleria i els roll-ups (expositors enrotllables) sense cap cost; Gascó Joguines va ser la primera empresa a entregar una cistella plena de joguines; Armagedon Tours i Sando Clementine també van donar una gran cistella; els membres de l’Associació empresarial BNI Terres de l’Ebre també van fer entrega de joguines; i el Setmanari l’Ebre ha dut a terme de forma gratuïta la cobertura informativa i la publicitat de la campanya.

Finalment, Beneyto, a part d’agrair totes aquestes col·laboracions, també ha volgut fer una menció especial a tots els particulars i empreses que han ajudat que la iniciativa hagi estat tot un èxit.

Galeria d’imatges:

Fotos: Imagina Ràdio

Seu de Càritas

Decathlon

Mercat de Tortosa

Bon Preu

Padel Colors

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

16 + = 24

Últimes notícies