HomeCulturaLa cantautora Montse Castellà estrena nou disc traduint al català Joan Baez

La cantautora Montse Castellà estrena nou disc traduint al català Joan Baez

Montse Castellà canta Joan Baez és el nom del nou disc de la cantautora i escriptora tortosina, que s’estrenarà este cap de setmana per partida triple en tres concerts a Igualada (divendres, a l’Ateneu Igualadí), Barcelona (dissabte, a El Molino) i La Bisbal d’Empordà (diumenge, a Castell Palau), tots ells en el marc del Festival Barnasants. El treball, el sèptim de la seua carrera, traduïx al català les cançons més representatives del repertori de Baez, en un projecte únic editat per la discogràfica U98 Music i que ha sigut enregistrat per Josep Lanau a Airestudios (Tortosa) i que compta amb la guitarra de Borja Penalba, gravada a casa Lluís Llach (Parlavà).

Tal com se pot llegir a la coberta interior de disc, “la vida està de part nostra quan l’habita algú com Joan Baez. No només per la seua veu sinó també perquè ens marca una sendera que no hauríem d’oblidar: la de la coherència i la militància”. Per això, Montse Castellà ha volgut publicar este disc amb versions en català de les seues cançons. Una veu del nostre país que beu del mateix riu d’honestedat i compromís. Ella mateixa ha traduït la gran majoria dels temes i ha rebut el suport i agraïment de la mateixa cantautora nord-americana.

Montse Castellà —a qui Baez va convidar a fer un duet amb ella en la seua gira de comiat, el 2019— la reivindica ara en un espectacle que recorre els moments més importants de la vida de Baez, explorant-ne els més coneguts i indagant en els més anecdòtics.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies