HomeCulturaLa comèdia ‘Angle Mort’ arriba aquest diumenge a Amposta

La comèdia ‘Angle Mort’ arriba aquest diumenge a Amposta

La comèdia ‘Angle Mort’, una producció d’Apunta Teatre, arribarà aquest diumenge a l’Auditori Unió Filharmònica d’Amposta (19:00 hores). L’obra continua la gira per Catalunya després de tres temporades a Barcelona. L’originalitat del text, la sorprenent posada en escena i el gran joc actoral amb la paraula i el gest són els motius de l’èxit d’aquest espectacle , que a l’octubre del 2021 es va proclamar guanyador del premi a Millor Espectacle de Proximitat a la IV edició dels Premis Teatre Barcelona. Aquest és un certamen en el qual és el públic qui reconeix les millors propostes i professionals de l’escena que han passat per la cartellera durant la temporada 2019-2020.

L’obra està escrita per Roc Esquius i Sergi Belbel, dirigida per Lluís Elías (antic membre de Els Joglars) i interpretada per Berta Bähr, Ramon Godino, Alberto Lozano/Antonio del Valle i Rafaela Rivas.

Sinopsi

A causa de la nova crisi, el cap d’una petita start-up d’èxit es veu obligat a prescindir d’un dels seus treballadors. Per tal de fer aquest acomiadament de la millor manera possible, l’Andreu, propietari de l’empresa, decideix tenir una trobada conjunta amb els tres empleats: la Beatriu, en Carles i la Diana. Els cita a la sala d’espera del seu despatx i després els fa entrar d’un en un per entrevistar-los i acabar de prendre la difícil decisió.

Però el que havia de ser una simple gestió es complica de manera descontrolada i surrealista. Mentre l’Andreu mira de resoldre el problema al despatx, no veu que a la sala d’espera les coses semblen agafar un caire diferent, com si succeïssin a l’angle mort del retrovisor d’un vehicle que està a punt d’avançar i que pot acabar tenint una topada inesperada.

Venda d’entrades en aquest enllaç.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies