HomeSocietatLa Cooperativa Agrícola de Corbera d'Ebre renova el disseny dels vins

La Cooperativa Agrícola de Corbera d’Ebre renova el disseny dels vins

La Cooperativa Agrícola de Corbera d’Ebre ha presentat el nou disseny dels vins que s’identificaran amb un logotip que representa el camp llaurat, i fusiona l’evocació a les lletres “a“, “c” i “o“. Este marc conceptual fa referència als valors essencials del celler com l’agroalimentació, el cultiu, la cooperació, el col·lectiu, la cultura del vi, el km 0, el cicle natural, el dinamisme i el poble a on està arrelada la cooperativa.

La Cooperativa Agrícola de Corbera d’Ebre, fundada l’any 1959, agrupa més de 150 socis productors que es dediquen principalment al conreu de la vinya, amb una producció anual de 3 milions de quilos de raïm. La garnatxa és un tret diferencial dels seus vins, emparats per la DO Terra Alta. A més, la cooperativa també elabora oli d’oliva Verge Extra emparat sota DOP Oli Terra Alta. D’altra banda, els socis conreen ametlla, préssec i cirera, productes que també s’identificaran amb el nou logotip.

EL president de la Cooperativa Agrícola de Corbera d’Ebre, Josep Pere Colat, ha explicat el motiu de la nova imatge, “vivim i treballem a la Terra Alta, un territori carregat d’història i amb àmplia tradició vitivinícola, i el nostre compromís està basat en l’elaboració de productes de qualitat, però també en el retorn social de la nostra tasca. Volem que la nova imatge identifique tots estos valors que diferencien els nostres productes. Esta modernització, a més, s’emmarca en la nostra entrada en el sector del comerç electrònic, on ens estem obrint camí i molts clients del nou canal ja estan repetint compra amb nosaltres”.

La Cooperativa Agrícola de Corbera d’Ebre també ha decidit a obrir una botiga online per poder arribar consumidor final de forma interactiva i renovada i facilitar la compra dels seus productes arreu del territori amb un compromís d’entrega en 24 hores.

El seu pla d’acció també contempla la implementació de suports digitals destinats a fomentar la venda de proximitat, com els “packs“, les promocions online i concursos.

En este sentit, ha obert l’espai “maridatge entre fogons” perquè xefs i bloguers presenten receptes de cuina tradicionals o innovadores que es mariden amb els vins i olis del celler. En el vessant més social, la cooperativa impulsa cada any l’edició limitada del vi solidari “Sense Límits” a favor de l’Associació Jeroni de Moragas de Móra d’Ebre.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

13 + = 20

Últimes notícies