HomeSense categoriaLa Defensora de la Ciutadania d'Amposta ha gestionat 51 queixes durant el...

La Defensora de la Ciutadania d’Amposta ha gestionat 51 queixes durant el 2020

MONTSIÀ // La Defensora de la Ciutadania d’Amposta, Amadea Ferreres va donar compte de la seua activitat en la sessió plenària ordinària, celebrada de forma telemàtica, tot destacant l’excepcionalitat del 2020.

El nombre de queixes i consultes rebudes durant el 2020 va baixar a 51, “però el percentatge de queixes solucionades ha estat una mica més alta que l’any passat”, va explicar Ferreres. S’han solucionat un 66,66% de les queixes i en queda un 33,33% pendent de resoldre.

La memòria inclou totes les queixes i consultes realitzades a la Defensora de la Ciutadania durant l’any passat, com són l’estat dels espais públics, problemes amb les empreses proveïdores de serveis, queixes per incivisme i problemes de convivència entre el veïnatge i qüestions derivades de la pandèmia i el confinament són algunes de les temàtiques que van centrar l’activitat de la Defensora de la Ciutadania.

“Ha sigut un any desastrós i que ens ha limitat la forma en com he exercit la meua funció, així i tot, ens hem adaptat i la feina s’ha fet igual“, ha assenyalat, i afegit “he intentat que la meua tasca com a Defensora siga una eina mediadora entre la ciutadania i els ens públics, també he rebut tota classe de respostes, però sempre amb solucions i bones intencions”, ha conclòs.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 52 = 59

Últimes notícies