HomeAgriculturaLa Denominació d’Origen Terra Alta estrena nova imatge per a promocionar els...

La Denominació d’Origen Terra Alta estrena nova imatge per a promocionar els vins de garnatxa

La Denominació d’Origen Terra Alta promociona els seus vins amb una imatge renovada, coincidint amb l’acabament de la verema d’enguany. La nova imatge vol arribar al gran públic, amb coneixements de vi o no, d’una forma dinàmica i divertida.

La campanya té un toc planer i popular, i fuig de tecnicismes vitivinícoles. Presenta els vins de la Terra Alta i, en especial, la garnatxa blanca, com un remei perfecte en els dies en què tot sembla sortir malament. Els vins com un ingredient secret per a capgirar els mals dies.

En un cartell que ja s’han popularitzat per les xarxes, s’hi pot llegir: “quan l’ordinador porta una hora actualitzant… sort que a la nevera tens garnatxa blanca de la Terra Alta”.

La Denominació d’Origen Terra Alta viu un dels seus moments més dolços, després d’haver acollit el concurs mundial de garnatxes el passat mes d’abril. Després d’haver fet un gran pas endavant en la popularització dels vins terraltins i la internacionalització, el consell regulador vol continuar elaborant una marca que siga propera al públic i accessible.

La campanya estarà present en els propers mesos a les xarxes i també als mitjans de comunicació.

Andreu Prunera
Andreu Prunera
Periodista
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

20 + = 30

Últimes notícies