El president de la Generalitat, Pere Aragonès, acompanyat del conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, ha visitat el matí d’aquest dijous el centre de comandament d’Amposta per conèixer de primera mà la situació provocada per les pluges intenses al Montsià i al Baix Ebre i parlar amb els alcaldes i alcaldesses dels municipis afectats i els equips d’emergències que hi estan treballant.
Després de visitar el centre de comandament el president de la Generalitat es dirigirà a la zona 0 a les Cases d’Alcanar, per visiualitzar els efectes del devastament provocat per les pluges.
La nostra companya de redacció @_andreacapilla està fent el seguiment de la reunió extraordinària del president de la Generalitat, Pere Aragonès, al centre de comandament d’Amposta parlar amb els alcaldes i alcaldesses dels municipis afectats. pic.twitter.com/3s7RTCQjru
— Setmanari L'Ebre (@SetmanariEbre) September 2, 2021