HomeSocietatTivissa viu l’encant del Nadal del 8 al 10 de desembre

Tivissa viu l’encant del Nadal del 8 al 10 de desembre

El nucli antic de Tivissa acull una nova edició de la Fira de Nadal, enguany, la desena. Els carrers i places s’ompliran d’expositors del 8 al 10 de desembre i mostraran la realitat cultural i social del poble de Tivissa, amb una gran varietat de productes locals, gastronomia, artesania, comerç i altres activitats, com degustacions de vi, exposicions, animacions, tallers, demostracions, atraccions per als més menuts i altres actuacions per a amenitzar la fira.

Dijous, dia 8 de desembre, es dona el tret de sortida amb una despertada matinal a càrrec de la Banda de Música de Benissanet, perquè els xiquets i les xiquetes estiguen ben desperts per a poder gaudir del tió, a les 11.30 h, a la plaça del Mercat. No podia faltar-hi una ballada de la Jota de Tivissa abans d’anar a dinar, a les 13 h. Per als que vulguen continuar, hi haurà una paella popular amb arròs amb galeres i espinacs. A la tarda, i per a continuar amb un bon regust, hi haurà un show cooking, a càrrec d’aficionats locals. Al Palau Reial tindrà lloc la visita de l’Emissari Reial i una interpretació dels grans clàssics, a càrrec de la soprano Elisabet Damas. A les 18.30 h, Stardance porta l’espectacle Christmas Show, en què la llum i el ball seran els protagonistes. I a les 19.15 i 20.15 h, es podrà degustar una bona copa de vi, acompanyada amb música urbana.

El divendres 9, al matí, tindrà lloc la visita de la Fada i el Follet, que han perdut el tió, que els més menuts ajudaran a trobar. L’espectacle itinerant Xmas Fantasy (a les 13 h) endinsarà l’espectador als 10 anys de la fira. Al migdia, hi haurà una fideuada popular, per a continuar amb el show cooking local. A la tarda, el grup Advertencia Rumba Fusió ambientarà, amb la seua música, la fira.

El dissabte 10, a les 11 h, arriba la festa dels somriures ‘Deixa’t pintar un somriure’. A les 13 h, continua la festa amb l’espectacle Xmas Dance. La paella popular, a les 14 h, finalitzarà les activitats del matí. A les 18 h, i per a entrar en calor, s’oferirà xocolate calent. Els gegants de Tivissa visitaran la fira, i la xaranga Estrella Band interpretarà el ‘Fum, fum, fum… El piro musical ‘10 anys de la fira’ i el gran sorteig de la fira, amb xecs regal, clouran les activitats

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies