HomeEconomiaUn 30% de les reclamacions dels consumidors del Baix Ebre són per...

Un 30% de les reclamacions dels consumidors del Baix Ebre són per incidències de telefonia

Un 30% de les reclamacions realitzades pels consumidors de la comarca del Baix Ebre durant el 2021 són per incidències de telefonia i serveis bàsics, mentre que un 10% corresponen a serveis contractats amb companyies aèries, agències de viatge o contractes d’espectacles suspesos per la pandèmia.

Pel que fa a l’afluència de consumidors a l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Baix Ebre es va reduir notablement l’any passat per les restriccions de mobilitat decretades arran de la pandèmia de la Covid-19.

Concretament, l’OCIC del Baix Ebre va atendre durant el 2021 un total de 384 consultes de consumidors, la majoria de les quals es van resoldre en un termini inferior a quinze dies. També es van tramitar 329 reclamacions, 5 queixes, 2 denúncies, 277 mediacions i 2 expedients d’arbitratge. Així, en total l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Baix Ebre va gestionar un total de 999 actuacions.

Tot i aquesta caiguda de l’activitat presencial a l’OCIC del Baix Ebre el 2021, enguany està recuperant la normalitat i el volum de consultes d’abans de la pandèmia. L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Baix Ebre està situada a la planta baixa del Consell Comarcal, es tracta d’un servei gratuït que ofereix suport i atenció als ciutadans de la comarca que tenen dubtes o queixes sobre un producte o servei irregular.

A més, l’OCIC Baix Ebre ofereix periòdicament xerrades divulgatives sobre consum als diferents municipis de la comarca.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

1 + 4 =

Últimes notícies

-->