Grup EbreMedia passa a ser des d’aquest dimarts 25 de març, la marca-força del conjunt de mitjans de comunicació i serveis audiovisuals i digitals que es concentren al Centre Audiovisual de la Vegueria (CAV), a l’entrada de Tortosa per l’autovia de l’Aldea. Un any i mig després d’inaugurar-se la nova seu de les televisions locals CANAL TE i CANAL TE24, i del diari digital de referència a la vegueria de les Terres de l’Ebre, EBREDIGITAL.CAT, el grup empresarial propietari i gestor d’aquest conglomerat de comunicació estrena un nou web corporatiu. Un web dissenyat pel CEO Miki Colomer, i executat per Globals.
El logotip, dissenyat per Vèrtex, ja s’havia estrenat fa temps. La novetat és ara que, accedint al web www.grupebremedia.cat, es pot conèixer de forma molt visual i senzilla tots els actius i serveis que ofereix el grup no només a les Terres de l’Ebre, sinó a qualsevol client. El web aposta per una transparència absoluta de les dades d’audiència de cada mitjà, i també mostra les persones i el currículum dels seues professionals, així com els seus punts forts en accions de responsabilitat social, o en el compliment de la legislació.
Els mitjans propis tenen un apartat especial i individual on s’informa dels premis i reconeixements, i on apareixen totes les produccions audiovisuals que en 10 anys s’han realitzat, degudament enllaçades per poder-les veure mentre es visita el web. Però també apareixen els mitjans de comunicació vinculats, així com les diferents aliances que es mantenen, després d’haver-se convertit en el gran hub de la comunicació del sud de Catalunya.
Entre les novetats més destacades, destaquen els apartats que es destinen a La Productora, especialitzada en serveis audiovisuals, i a Gemcom, la nova marca que vol esdevenir la nova agència de comunicació digital del territor, dues noves línies de negoci que comença a desenvolupar el Grup EbreMedia.