HomeComerçLidl inaugura la seva primera botiga a l'Ametlla de Mar després d'invertir...

Lidl inaugura la seva primera botiga a l’Ametlla de Mar després d’invertir prop de 5 M€

Lidl va obrir aquest divendres la seva primera botiga a l’Ametlla de Mar, situada a la carretera TV-3025, al costat de la comissaria dels Mossos d’Esquadra del municipi, consolidant així el seu creixement a la província de Tarragona i a Catalunya. Amb una inversió de prop de cinc milions d’euros per a la seva construcció i equipament, la companyia referma el seu compromís amb el territori mitjançant una infraestructura moderna, eficient i pensada per oferir la millor experiència de compra al client.

Amb aquesta obertura, Lidl suma un equip total de 25 treballadors, en línia amb el compromís de la companyia de dinamitzar l’economia local i oferir oportunitats laborals estables i de qualitat, prioritzant la contractació de talent de l’entorn. A més, per a la construcció de la botiga, Lidl ha col·laborat amb proveïdors i empreses locals, com l’empresa constructora Viscola, fomentant així l’activitat empresarial de la zona.

Una botiga eficient pensada per a residents i visitants

L’Ametlla de Mar, reconeguda com un dels principals destins turístics del sud de Tarragona, representa una ubicació estratègica per a Lidl. La nova botiga respon a la creixent demanda de serveis de qualitat per part de residents i visitants, oferint una alternativa de compra moderna, accessible i orientada a les necessitats del consumidor actual.

L’establiment, que disposa d’una àmplia sala de vendes de 1.228 m², disposa de passadissos espaiosos i un recorregut de compra optimitzat. A més, posa a disposició dels seus clients més de 90 places d’aparcament per facilitar la seva comoditat i accessibilitat.

Entre les mesures d’eficiència energètica de la nova botiga destaquen la instal·lació de més de 530 m² de panells solars que permeten un autoconsum del 27% de l’energia total; il·luminació LED amb sistema intel·ligent DALI, que ajusta automàticament la intensitat de la llum; climatització eficient; control domòtic dels consums, entre altres iniciatives.

L’establiment ofereix un assortiment divers que abasta des de productes frescos fins a articles de basar, passant per una àmplia varietat de marques pròpies, amb la millor relació qualitat-preu. A més, inclou un destacat catàleg de productes catalans reconeguts pels consumidors, com Llet Nostra, Arròs Nomen, Iogurts La Fageda i vi blanc Vinya del Mar, entre d’altres.

Amb motiu de la inauguració, la companyia llançarà un seguit d’accions especials, que inclouran ofertes exclusives durant el mes d’abril, degustacions del seu variat assortiment de formatges a la botiga, i promocions a l’app Lidl Plus, on els clients podran obtenir productes gratuïts amb compres mínimes.

Lidl aposta per créixer a Tarragona i Catalunya

En els darrers cinc anys, Lidl ha obert quatre noves botigues a la província de Tarragona (a Valls, Torredembarra i dues a El Vendrell) i recentment un magatzem a Constantí. A més, l’activitat de Lidl a la província de Tarragona genera un impacte al PIB de 183 milions d’euros (0,69% del total) i crea més de 3.552 llocs de treball anuals, entre directes, indirectes i induïts (0,95% del total), segons dades recents de PwC.

En l’àmbit de Catalunya, la seva activitat genera un impacte al PIB de prop de 1.400 milions d’euros anuals (0,55% del total) i crea prop de 28.000 llocs de treball anuals al territori, entre directes, indirectes i induïts (0,75% del total), segons dades de la consultora independent PwC.

Amb més de 120 botigues a Catalunya, un centre logístic operatiu a Montcada i Reixac, un altre a Constantí i un que s’inaugurarà a Martorell en els mesos vinents, Lidl s’ha consolidat com un referent en el sector de la distribució, generant un impacte significatiu en l’economia local i nacional. La seva activitat no només es tradueix en una xarxa de supermercats moderna i accessible, sinó també en la creació de llocs de treball estables i de qualitat, fomentant el creixement econòmic a les comunitats on opera. A més, Lidl manté un ferm compromís amb el producte català, treballant estretament amb proveïdors de tot el territori per impulsar els seus negocis i promoure una economia més sostenible i circular.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies